Servis
Poskytujeme servisní činnost a diagnostiku související s odstraňováním závad na řídících systémech SIMATIC S7 (S5). Servis je poskytován na místě jako záruční i pozáruční služba podle garance na zařízení, ne však jako záruční od jiných dodavatelů.
Reakční doba
Servisní práce jsou poskytovány na místě v co nejkratším termínu, ve většině případů do 24 hodin. Převážná část servisů je poskytována v pracovní dny v době obvyklé. Po dohodě nebo v případě havarijních situací, ale opodle dispozic poskytovatele, je možno dohodnout termín i v ostatní dobu.
Náhradní díly
Oprava řídícího systému v případě selhání, poškození, modulu je prováděna výhradně výměnným způsobem. V ojedinělých případech je možno vadné díly dobropisovat za zbytkovou cenu.
Konzultace, poradenství
Konzultace v případě potřeby k řídícím systémům, hardwareové i softwareové. Opakované, rozsáhlé, konstrukční nebo projekční konzultace a poradenství jsou poskytovány jako placená služba.
|
Názvy, např. SIMATIC®, PROFIsafe®, ET200®, TIA Portal®, LOGO!® a další vč. derivátů jsou registrovanými obchodními značkami společnosti SIEMENS AG. PROFIBUS®, PROFINET® jsou registrovanými obchodními známkami společnosti PROFIBUS Nutzerorganisation e.V. Vyobrazení převzata z obrazové databáze © Siemens AG 2024. |
Kontaktní telefon: E-mail: © Ing. Petr Halíř, HaPeSoft s.r.o. 2001-2024. |
Tento web využívá Cookies (info). Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. |